Saturday, October 8, 2016

Lua En Fxcm Tekortkominge

Lua en FXCM tekortkominge Onlangs het ek 'n paar tekortkominge wat ek graag met julle deel, interessant beide met betrekking tot insluitende kode / hulpbronne ontdek. 1) Ondersteun persoonlike algemene kode insluit Lua Strategieë kom met 'n lêer met die naam helper. lua en helperAlert. lua wat algemeen nuttig kode verskaf. Hulle word algemeen ingesluit in baie strategieë en inderdaad is baie nuttig. Insluitend algemene kode is een van die beste praktyke in die ontwikkeling van sagteware, en as 'n ontwikkelaar myself, het ek probeer om my eie algemene skep sluit lêers oor my eie strategieë in te sluit, maar dit lyk dit nie goed ondersteun. Terwyl dit is maklik genoeg om te skep in die ontwikkeling, die probleme kom wanneer dit kom by die implementering en toetsing Die Lua Strategie debug gers app_path punte na die gids GehtSoft, nie waar die kode is, sodat dit nie om uit te vind die sluit lêer. Net so, FXCM Trading Station versuim het om die strategie te voer as dit kla dit kan nie vind die sluit lêer. Die opstel van die strategie nie die ingesluit kode in die Bin lêer nie insluit, en produseer dieselfde probleem as hierbo. FXCM Trading Station sal nie toelaat dat my helper selfstandige invoer as wat dit is nie 'n strategie en nie 'n init metode het Ek het probeer om die verandering van die pad sodanig dat dit nie die geval is afhanklik van die app_path maar poog om te wys op die plaaslike gids soos 8220;. \ CustomInclude. lua8221; of 8220; customInclude. lua8221; ens Ek het probeer om selfs sluipen ekstra metodes in die standaard helperAlert kode, maar dit raak oorskryf met mekaar FXCM Trading Station werk, breek al my strategieë (en ongelukkig jy nie weet totdat dit probeer om daardie kode wat kan hê wanneer dit probeer om handel te dryf uit te voer!) Op die oomblik is, die enigste manier wat werk is as ek met die hand die lêer om die verwagte plekke vir die debugger en FXCM Trading Station kopieer, maar dit is ver van ideaal vir ontplooiing doeleindes. Dit is geplaas op die DailyFX forum en dit is bevestig dat dit nie ondersteun word. 'N Voorstel is gemaak om die ontwikkelaars sodat hulle dit dienooreenkomstig kan verbeter. Kom ons hoop dit kom deur. In die mean time, ek dink ons ​​moet vashou aan outydse kopieer en plak. 2) Met inbegrip van die common. lua. rc lêer Aanwysers en strategieë sluit gewoonlik 'n common. lua. rc hulpbron lêer. Dit word gebruik vir 'n multi-taal lokalisering ondersteuning meestal. Hierdie lêer is versprei met FXCM Trading Station en Luas standaard aanwysers / strategieë. Maar FXCM Trading Station het 'n ander gids struktuur in vergelyking met Luas standaard ontplooiing. FXCM verkies om nie-persoonlike kode onder 'n Standard gids, en persoonlike kode onder 'n Custom gids sodat dit beteken in Trading Station stoor, die common. lua. rc lêer is beskikbaar in die gids CandleworksFXTS2indicatorsStandard terwyl Trading Station winkels Custom Indicators / strategieë onder 'n ander gids, byvoorbeeld CandleworksFXTS2indicatorsCustom, en die lêer ontbreek van daar af. Dit beteken dat wanneer FXCM Trading Station invoer persoonlike kode wat staatmaak op hierdie algemene lêer wat daar is, is dit isnt! Gegewe hierdie is 'n standaard lêer, vra ek FXCM hoe ander ontwikkelaars hierdie hanteer en hulle aanbeveel dat fevelopers hul kode om te probeer om 'n relasionele pad soos ..Standardcommon. lua. rc 8230 gebruik verander; Ek het hierdie getoets en dit blyk te werk. So, ek sal stadig wees herstrukturering my ontwikkeling omgewing en 'n bron beheer aan te pas, en natuurlik die Live omgewing. So iets vir julle om in gedagte te hou as jy speel al met jou eie kode.


No comments:

Post a Comment