Tuesday, October 11, 2016

Ftt Strategie Handel Luxemburg S 'N

Sosiale media 2013/06/03 Gepubliseer in kategorie Nuus Op 14 Februarie 2013 het die Europese Kommissie voorgestel dat 'n Richtlijn implementering verbeterde samewerking op die gebied van finansiële transaksie belasting (FTT). Die doel van die Kommissie is om die koste van die finansiële krisis te dek en lê soortgelyke belasting op die finansiële sektor eerder as op ander nywerhede. Anouk Agnes, direkteur van strategie en Kommunikasie by die Vereniging van die Luxemburg Fonds Nywerheid (ALFI) praat oor die wanopvattings van die FTT. Hoekom is die bekendstelling van 'n finansiële transaksie belasting teenproduktief? ALFI is van mening dat die FTT uiteindelik sal beteken die dood van die Europese beleggingsfonds bedryf. Die belasting is veronderstel om finansiële instellings te betaal vir die koste van die huidige ekonomiese krisis, maar ALFI is van mening dat dit nie die geval sal wees. Dit is eintlik nie die finansiële instellings of die beleggingsfondse wat hierdie belasting sal betaal, maar uiteindelik sal dit beleggers hulself, na gelang van die instellings en fondse die koste sal gee aan hulle. ALFI glo dat beleggingsfondse in die algemeen nie die krisis geskep het nie het dit erger en moet dus nie ingesluit word in omvang die finansiële transaksie belasting se, veral met betrekking tot die feit dat dit die belegger sal wees - wat ook 'n klein saver kan wees - wat sal die meeste geraak word deur hierdie maatreël. Verder sal dit teenproduktief wees, want terwyl die doel is om 'n heel nuwe stroom van inkomste vir die Europese Unie as 'n geheel te genereer, glo ons dat daar 'n sterk risiko dat die finansiële instellings wat geraak kan hervestig buite Europa in 'n poging om te verhoed dat die belasting, wat beteken dat die belasbare basis sal verdwyn en dat daar geen inkomste gegenereer word, in teenstelling met wat die Europese Kommissie is van mening sal wees. Dink jy dat die FTT verhinder spekulasie? Dit is nog 'n wanopvatting in ALFI se mening. Een van die doelwitte van die FTT is inderdaad om spekulasie moeiliker maak, want spekulasie is veronderstel om een ​​van die oorsake van die finansiële krisis. Ons glo dat spekulasie moet verwys na iets soos 'n hoë frekwensie handel. Dit beteken egter die huidige weergawe van die finansiële transaksie belasting nie spekulasie in daardie sin voorkom. Inteendeel, sommige beleggingsprodukte wat sal beïnvloed is glad nie spekulatiewe. Byvoorbeeld, sal geldmarkfondse, wat byna 'n vyfde van die Europese beleggingsfonds bedryf, dit wil sê 'n klomp geld en 'n hele klomp van die werk verteenwoordig word geraak. Hierdie geldmarkfondse is bekend om te belê in plaas van veilige onderliggende bates, in kort termyn effekte of in skatkiswissels. Dit is glad nie spekulatiewe beleggings en word dus onregverdig beïnvloed deur die FTT. Watter impak sal hierdie belasting op die Luxemburg beleggingsfonds bedryf? Ons glo dat die FTT 'n rampspoedige uitwerking nie net op die Luxemburg beleggingsfonds bedryf nie, maar ook op die Europese een sal hê, want dit is 'n belasting wat nie net impak Luxemburg. Dit sal 'n impak die bedryf in alle Europese lande, of hulle deel te neem in die verbeterde samewerking prosedure of nie, want die belasting wette, soos dit tans staan, het ekstra territoriale effekte. Dit sal dus 'n impak die hele bedryf in beide Luxemburg en in Europa as gevolg van twee hooffaktore. Een daarvan is dat die daaglikse brood van beleggingsfondse is om te belê en stoot om hul portefeulje beurt in die belang van die belegger maak. Dit beteken altyd die versekering van die beste portefeulje van bates vir die belegger: 'n portefeulje wat risiko's diversifiseer en daarom belê in 'n hele verskeidenheid van bateklasse. Hierdie portefeuljes kan tiene of honderde kere draai en sal dus voortdurend betaal die belasting. Dit is natuurlik 'n groot bykomende koste in vergelyking met die huidige situasie; as gevolg daarvan, sal 'n paar beleggingsfondse uit van die besigheid wees baie binnekort, omdat hulle nie meer winsgewend sal wees. Op die top van dat, daar is 'n soort van dubbele belasting gebeur, omdat die belegger sal belas word elke keer as hy wil sy deel van 'n beleggingsfonds te deel. So betaal hy op die portefeulje omset meer as een keer en elke keer as hy wil uit 'n fonds te kry. Dit is glad nie die geval in ander beleggingsprodukte soos byvoorbeeld verskeie versekeringsmaatskappye of spaarprodukte. Dit is waarom dit is 'n heeltemal onregverdige behandeling van beleggingsfondse wat ons glo nie, sal veroordeel word in die lang termyn. CW FTT sleep af Italiaanse-beurs volumes FTT sleep af Italiaanse-beurs volumes Handel in Italiaanse aandele sedert die bekendstelling van 'n finansiële transaksie belasting (FTT) twaalf maande gelede het gedaal met 34,2%, volgens navorsing van Credit Suisse. ftseglobalmarkets / media / K2 / items / kas / 7e19d33790d446c78d426d3c4ca1dd43_XL. jpg Beurs in Italiaanse aandele het gedaal met 34,2% sedert die bekendstelling van 'n finansiële transaksie belasting (FTT) twaalf maande gelede, volgens navorsing van Credit Suisse. Die Switserse bank se Trading Strategie verslag, wat verlede week bekend, bevind dat aangesien die Italiaanse FTT (IFTT) Maart 2013 bekend gestel is, gemiddelde daaglikse omset (ADT) in Italiaanse aandele deur 29,7% teenoor die gemiddelde van Januarie het gedaal tot Februarie 2013. Oor dieselfde tydperk, ADT in ander Europese aandele het met 4,5%; Daarom, het Italië het 'n 34,2% relatiewe afname in ADT sedert die bekendstelling van die belasting. Die IFTT het die bekendstelling van die Franse FTT en 'n soortgelyke model aanvaar, maar met uitgebreide omvang wat 'n belasting op aandele-agtige finansiële instrumente en afgeleides sluit, asook 'n hoë-frekwensie handel. In Italië, die belasting op aandele hef 0,10% per ruiltransaksie en 0,20% op oor-die-toonbank ambagte. Die ooreenstemmende weergawes belasting hef 'n vaste heffing per transaksie, wat wissel van € 0,01875 tot 200 €, afhangende van die tipe instrument, met 'n beduidende belasting afslag indien die bevel is verhandel op ruil. Transaksies wat deur algoritmiese handel aangaan 'n bykomende koste van 0,02%, hoewel aktiwiteite geag mark-up is vrygestel. 'N belangrike verskil tussen die Italiaanse belasting en die Franse FTT is dat CFD verskansing aktiwiteit is nie vrygestel van die IFTT, wat beteken dat dit dus nie verbasend om te vind dat die IFTT n veel groter impak op volumes gehad het. "Gegewe die spesifieke aard van die Italiaanse mark en die oorheersing van die kleinhandel te belê, is dit geen verrassing om te sien die IFTT 'n uitwerking op handel volumes, veral as CFD's is gewild instrumente in die land," sê Alex Dalley, mede-hoof van verkope, vlermuise Chi-X-Europa. "Maar die daling 34,2% is beslis hoër as wat verwag is." In Frankryk, die verslae sê FTT verskyn 'n beskeie uitwerking op die algehele Franse volumes gehad het nie, maar mag het bygedra tot laer likiditeit in die middel en kleinkapitalisasie-aandele. In die 20 maande sedert die FFTT ingestel, gemiddelde daaglikse omset (ADT) in Frans aandele het gedaal met 9,2% teenoor die gemiddelde van Januarie tot Julie 2012 Oor dieselfde tydperk, ADT in ander Europese aandele het met 2,8%; Daarom, het Frankryk het 'n 6.4% relatiewe afname in ADT sedert die bekendstelling van die belasting. AFME afdelings en KOMITEES Werk op die ontwikkeling en implementering van Internasionale Finansiële Verslagdoeningstandaarde. Werk om te help oop markte regoor die EU ontwikkel. Werk aan 'n doeltreffende pan-Europese mark gedek band te bevorder deur die fasilitering van konsultasie met sleutel markdeelnemers. Werk op die kommersiële, wetlike en regulerende aspekte van samesmeltings en verkrygings en die openbare uitreiking van effekte. Werk om te help beleid mark en die beste praktyke vir die korporatiewe verband en lening markte te ontwikkel. Werk om markstruktuur vorm en die beleidsomgewing te help. Werk om die plaaslike en oorgrens-kwessies van aandeel-verhoging transaksies in Europa, die Midde-Ooste en ontluikende markte aan te spreek. Werk om die koste van die uitvoering van 'n hoë opbrengs transaksies skuld kapitaal mark en lobby vir die hervorming van korporatiewe insolvensie wette te verlaag. Werk om te help ontwikkel beste praktyke en monitor beleid en regulatoriese ontwikkelings wat 'n invloed kan die FX markte. Werk aan harmonisering, standaardisering, en konsolidasie te bereik oor die hele Europa deur die beste praktyke en regulering. Werk om begrip van die eerste dienste besigheid te verbeter en konstruktiewe vorm die beleidsomgewing. Werk op kwessies wat verband hou met veranderinge aan die omsigtige regulatoriese raamwerk. Werk saam met lede, beleidmakers, en reguleerders op projekte en inisiatiewe op die globale, EU, en nasionale vlak. Werk om ontwikkelings in beleid en markstruktuur wat 'n invloed kan die effektemarkte monitor. FTT - finansiële transaksie belasting Sedert die wêreldwye finansiële krisis, vanaf 2007, die bekendstelling van 'n finansiële transaksie belasting is die onderwerp van intense en omstrede debat in Europa. Hierdie draad is veroorsaak deur die lae vlak van belasting wat gehef word op die finansiële sektor, wat sedert die krisis begin het, het moes word geschraagd met 4600 € miljard. As 'n moontlike manier om te vergoed vir hierdie, op 28 September 2011, die Europese Kommissie president Jose Manuel Barroso het 'n konsep EU-wetgewing om die EU Kommissie vir die bekendstelling van 'n finansiële transaksie belasting binne die EU. Maar aanvanklike pogings om 'n finansiële transaksie belasting in te voer misluk as gevolg van die weerstand van Brittanje en Swede, beide nie-euro-lande. Die implementering van die belasting uitsluitlik in die Eurosone is verhinder deur Luxemburg en Nederland. In 'n vergadering op 9 Oktober 2012 het die ECOFIN Raad besluit om die moontlikheid van die instelling van die FTT op nasionale vlak en op 'n alleenstaande grondslag in elke geval toelaat. Dit sal gebaseer wees op die wetlike raamwerk van die sogenaamde & quot EU, verbeterde samewerking & quot; onder, ten minste. nege EU-lande. Op 22 Januarie 2103, in Brussel, die ECOFIN Raad 'n besluit magtig 11 ondersteunend lidlande om voort te gaan met die bekendstelling van 'n belasting finansiële transaksie. Wanneer die FTT bekendgestel. Terwyl daar algemene konsensus oor die bekendstelling van die belasting finansiële transaksie, is dit nodig om van nader te bekyk. Ook hier is die & quot; duiwel & quot; is in die detail. Byvoorbeeld, to-date, geen eenvormige reëls is ooreengekom oor wat spesifieke finansiële instrumente en transaksies ingeskryf moes word. Byvoorbeeld, Frankryk - om sy walle te beskerm - wil verskillende weergawes vry te stel van die belasting. Duitsland is 'n poging om so min uitsonderings moontlik te laat. Verder, daar is nog geen ooreenkoms met betrekking tot die belastingkoerse. Kanselier Angela Merkel, in 'n regering se verklaring van 2014/01/28, duidelik standpunt Duitsland se geformuleer: & quot; Die hele wêreld het na die les van die finansiële krisis & quot leer ;, het sy gesê. & Quot; Geen finansiële sentrum of operateur kan sonder voldoende regulering bly & quot. die staat is die voog van die regulerende stelsel & quot ;.; daar moet 'n besef dat & quot wees Instellings moet reeds nou die volgende in ag neem: Selfs al is die spesifieke besonderhede van die vereistes is nog vaag, jy moet nou reeds begin om jou aandag meer duidelik fokus op die FTT. Dit sou sin maak om 'n versigtige ontleding van die besigheid afdelings en produkte / transaksies wat moontlik geraak kan word uit te voer. Is DIT aanpassings nodig, en indien wel, watter? Wat sal die gevolge van die bekendstelling van die FTT op die bestaande sakemodel wees? Hoekom moet jy posisioneer jouself dienooreenkomstig vandag reeds? Vinnige optrede in 'n kort aanloop tydperk. In tye van voortdurend veranderende algemene toestande, is holistiese en geïntegreerde bestuur voortdurend groei in belang. SKS Advisory kan u voorsien van ondersteuning in die analise en implementering van huidige kwessies. Ons kan op maat oplossings wat spesifiek ontwikkel is vir jou en jou spesifieke uitdagings en dus bied aan u die beste moontlike geleenthede. Geïntegreerde konseptualisering en implementering van 'n enkele bron. Binne die SKS Groep, swembad ons baiemaal vakkennis en kundigheid. Ons lang en unieke ervaring in die konseptualisering en implementering van regulatoriese vereistes beteken dat ons in staat is om jou te voorsien met 'n optimale ondersteuning in al projekfases. AFME afdelings en KOMITEES Werk op die ontwikkeling en implementering van Internasionale Finansiële Verslagdoeningstandaarde. Werk om te help oop markte regoor die EU ontwikkel. Werk aan 'n doeltreffende pan-Europese mark gedek band te bevorder deur die fasilitering van konsultasie met sleutel markdeelnemers. Werk op die kommersiële, wetlike en regulerende aspekte van samesmeltings en verkrygings en die openbare uitreiking van effekte. Werk om te help beleid mark en die beste praktyke vir die korporatiewe verband en lening markte te ontwikkel. Werk om markstruktuur vorm en die beleidsomgewing te help. Werk om die plaaslike en oorgrens-kwessies van aandeel-verhoging transaksies in Europa, die Midde-Ooste en ontluikende markte aan te spreek. Werk om die koste van die uitvoering van 'n hoë opbrengs transaksies skuld kapitaal mark en lobby vir die hervorming van korporatiewe insolvensie wette te verlaag. Werk om te help ontwikkel beste praktyke en monitor beleid en regulatoriese ontwikkelings wat 'n invloed kan die FX markte. Werk aan harmonisering, standaardisering, en konsolidasie te bereik oor die hele Europa deur die beste praktyke en regulering. Werk om begrip van die eerste dienste besigheid te verbeter en konstruktiewe vorm die beleidsomgewing. Werk op kwessies wat verband hou met veranderinge aan die omsigtige regulatoriese raamwerk. Werk saam met lede, beleidmakers, en reguleerders op projekte en inisiatiewe op die globale, EU, en nasionale vlak. Werk om ontwikkelings in beleid en markstruktuur wat 'n invloed kan die effektemarkte monitor. Internasionaal: Franse finansiële transaksie belasting (FTT). Impak op GDRs In aansluiting by die vorige aankondiging 1 met betrekking tot die Franse wet instelling van 'n finansiële transaksie belasting (FTT) (die "FTT wet"), herinner ons hiermee kliënte wat, soos van handel datum agtergrond beïnvloed GDRs vereistes Vrywaring Verdere inligting Vir ICSD. onder ICSD / Frankryk / Creation Link Gids; Vir CSD. onder CSD / Frankryk. Vir meer inligting, kan kliënte kontak Clearstream Banking kliënt Service of hul verhouding Beampte. 3. Clearstream Banking verwys gesamentlik te Clearstream Banking AG, geregistreerde kantoor by 61, Mergenthalerallee, 65760 Born, Duitsland en geregistreer in die Register B van die Amtsgericht Frankfurt, Duitsland onder nommer HRB 7500 (CBF) en Clearstream Banking, Societe Anonyme, geregistreerde kantoor by 42, avenue John F. Kennedy en onder nommer B-9248 (CBL) met die Luxemburg Register van Koophandel en Maatskappye geregistreer is.


No comments:

Post a Comment